tjugosjätte maj

Kan tänka mig att min blogg är rätt tråkig att läsa, men haha, skyll er själva. Onsdagskvällen började på Laroy där det var premiär med college-tema och beer pong, mys mys! Stockholm kände så annorlunda, kommer älska att gå ut på sommaren här. Sen drog jag & Mary vidare till White Room och tog en drink, dansade lite och kom hem vid kvart i fyra - när det redan var ljust ute och fåglarna kvittrade. Igår blev jag klar med allt i skolan, så jäkla underbart. Vid fyra gick jag på sminkkurs på Make Up Store och fick med mig en jättefin neccessär, rouge & läppstift. Vid sju blev det middag hos Josefina som fyller 19 på måndag och vi firade med hamburgare, underbar tårta och lite vin. Har så fina klassisar! Idag har jag jobbat förmiddag (galet mycket folk på grund av Tolvanloppet) och sen chillat på altanen. ÄLSKAR VÄDRET. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback