tjugoförsta oktober

Tänk vad fort tiden går. Snart tre månader kvar tills Paris och jag har föranmält mig till min kurs på Sorbonne! Hur som helst har jag haft en jättebra helg. Jobbade till halv tre i fredags och på kvällen var jag på Fasching och såg Karin uppträda - jättemysigt! På lördagen var jag och tränade två pass, sen tapas middag med gänget och barrunda med Sanna. Spitfire & Oxid är mina nya favoriter! Idag har jag haft en riktig degdag i soffan med chips, godis och Game of Thrones-maraton. Har även varit och fikat med Helena & Carro och haft familjemys framför Solsidan med hemmaflamberad créme brulée. Nu väntar 6 dagars jobbvecka... taggelitagg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback