andra december

December och första advent idag! För att komma ikapp lite: förra helgen var jag i München och hälsade på Julia. Lyckades bli magsjuk två dagar innan vilket inte kom så lägligt men på fredagen satte jag mig på flyget ändå och mådde hyfsat bra. Hade en mysig fredag där vi gick runt inne i stan och shoppade. Middag på en fin restaurang och apfelstrudel till efterrätt. Lördagen spenderades i English garden där vi kollade på surfarna, promenerade längs Maximilianstrasse och drack varm choklad från Starbucks. På kvällen käkade vi middag på Hard Rock och gick ut och dansade på P1. Dagen efter klättrade vi upp på toppen av Olympiaparken, åkte kvällsskridskoåkning vid Karlplatz och avslutade kvällen i sängen med pizza & film. Bilder kommer! Denna helg har jag träffat Jossa för "ett glas vin" på Spitfire, haft pepparkaksbak och hemmamys med familjen och idag är det julmarknad på torget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback