nittonde november

Ja, nu var det ett tag sen... Har tröttnat lite, men vill kunna se tillbaka & minnas så tänker fortsätta ändå. Ska lägga upp lite bilder från Kos också, sådär tre år senare. Hade en ledig helg så i fredags var jag och Jossa ute! Käkade tapas på Boquerian, tog en öl på Vigårda, mötte upp Jossas kompisar på Wooken och drog sen till Magenta, Amba och avslutade på Donken. Helkväll kan man verkligen säga! Lördagen spenderade jag som förväntat mest i soffan. På söndagen träffade jag Sofia en stund och övningskörde. Idag vart det jobb i 9,5 timmar men det gick väldigt fort! Ikväll blir det bodyattack och på fredag morgon drar jag till München!!! 


Kommentarer
Julia

Wehåååå snart kommer du hit!!!!!

2012-11-19 @ 17:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback