trettionde oktober

Sen sist har jag jobbat & tränat en hel del. Även varit på kurs i hjärt & lungräddning genom min barnvaktsförmedling som var dötråkig. I lördags var bästa Klara och hennes familj på middag hos oss och lite senare åkte vi in till stan för röj på Laröj såklart. Var med om en trevlig incident på McDonalds också... hahaha, men hade faktiskt en riktigt rolig kväll! Söndagen & måndagen hade jag ledigt, var bland annat hos läkaren och fick ett efterlängtat besked och på Halloween-middag hos kusinerna. Nu har jag precis lagt mig i sängen, nyduschad efter ett pass på gymmet & ska kolla någon serie. Sedan ska jag drömma om MÜNCHEN (wiho, biljetten bokad till den 23 november!!!), så galet taggad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback