tjugofemte mars

Då var helgen snart slut, men det innebär också att det är skiva imorgon. Har nog aldrig längtat så mycket till en måndag och jag är sjukt taggad! I fredags skrev vi klart vårt arbete om mansmisshandel och sen tog jag en fika på en solig uteservering med fina tjejer. På kvällen fixade jag alla "klassens ..."-tallrikarna och chillade med Julia & Rebbe hos mig. Jobbade hela lördagen och sen käkade jag middag hos R och hängde en stund med henne och Elin. Jobbade förmiddag idag och sommartiden gjorde ju så att det kändes som att gå upp 5 istället för 6... När jag slutade hämtade pappa upp mig och vi övningskörde en timme och nu har jag faktiskt varit ute och sprungit - så härligt väder! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback