sextonde juni

Jaha, den senaste veckan har jag jobbat, tagit en fika med Bea, Karro & Helena, haft skolavslutning där jag fick mina betyg och stipendium, hängt en timme på Sommar med några från klassen och vunnit en biljett till Summerburst. Helt jävla sjukt att jag vann. Hade ju inte planerat att gå så har ägnat massa tid åt att försöka bli av med mina jobbpass i helgen. Lyckades bli ledig imorgon men ska jobba 13-17 idag, sen åker jag in till Stadion. Gårkvällen var så jävla fet, fy fan vad kul jag hade! Jag såg de jag ville - Alesso, Icona Pop, Axwell & Tiesto. Dock drog jag hem efter halva Tiesto, min förkylning vägrar gå bort... Men det skiter vi i för ikväll ska jag se fucking David Guetta LIVE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback