nionde juni

Den här veckan har verkligen varit helt fantastisk. Min student i tisdags och mina bästa vänners igår! Jag, Sofia & Rebecca stressade runt hela fredagen. Först var vi på Julias utspring och sedan Jossas där vi även åkte med på flaket. Det var soligt hela vägen och så jäkla kul! Flaket åkte in till Karlaplan, sen var det direkt hem och duscha för att dra vidare till Julias mottagning. Åt massa god mat och tårta och firade fina Julia! Sen gick vi hem till Jossa och åt lite till, drack några glas vin och firade henne. Lite senare drog vi in mot stan för Blackans slutskiva där vi dansade och hade roligt resten av kvällen. Kom hem vid halv fem och idag är jag död + halvsjuk. Men ska snart iväg på Carros mottagning en stund, ikväll blir det däremot bara chill i soffan framför teven. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback