tjugotredje januari

Första inlägget som artonåring! Måste bara få berätta om min underbara dag. Vaknade imorse av sång, frukost på sängen och Gateau-bakelse. Fick jättefina blommor, klockan som stod högst upp på önskelistan, pengar och att mamma och pappa ska sponsra mitt körkort! Blev så otroligt glad! Efter det hade jag skola till tolv, där vi mest kollade på resor. Sen blev det födelsedagslunch + första lagliga ölen med fina klasskompisar på Ciao Ciao! Skrev kontrakt med nya jobbet vid två-tiden dessutom, känns jättebra allting. Hela dagen har mobilen vibrerat och alla fina grattis jag fått har gjort att jag gått runt med ett stort leende på läpparna. Jag är så lyckligt lottad som har så otroligt fina vänner runt omkring mig, vill hålla hyllningstal till varenda en av er! Ikväll ska jag och familjen äta middag på Grill, tror det blir en grym avslutning på den bästa födelsedagen någonsin. Tack tack tack, fina fina ni. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback