tjugoandra maj

Först av allt: idag fyller en väldigt fin person år, massa grattis till Rebbe! Jag har haft en underbar helg i Göteborg med både shopping (hittade en studentklänning!), fika, spårvagn, glädjebesked (har fått deltid på Gateau i höst!), Slottsskogen och SM såklart. Berättar mer när jag laddat in alla bilder i datorn. De senaste två dagarna har jag mest legat och solat på altanen, helt underbart väder! Imorgon kväll ska jag på invigningen av Laroys uteservering. Är helt ledig på torsdagen så det blir perfekt! Sen kommer fredagen där i princip ALLT skolmässigt händer (boksamtal, inlämning, redovisning & debatt) och efter det är jag i princip helt FRI. Woop! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback