västerås 8/10



Den här tävlingen började med att jag inte mådde helt toppen, hehe. Tävlingen startade med singel och första omgången som var en normal tyckte jag inte gick bra alls. Var så säker på att inte gå vidare så ni anar inte hur chockad jag blev när jag såg mitt nummer på recalled-listan. Nästa normal stryktes så fick dansa semi! Kände mig så glad att jag dansade bättre än på länge kände jag. Men gick inte vidare till final tyvärr. Slutade delad nia, åtta stycken fick prick så det var otroligt nära! Är ändå riktigt nöjd. I paren var det direktsemi, och vi gick inte ens vidare till final. Blev så otroligt besviken så det var inte en så kul avslutningen på tävlingen. Förhoppningsvis går det bättre nästa gång, då är våra dräkter klara på riktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback