tjugoandra oktober

Time to study. Har typ inte pluggat på hela terminen så det är väl dags. Igår åkte jag och Niki till stadsbiblioteket efter skolan och jag lånade två böcker på engelska till min historiauppsats. Kommer aldrig orka läsa dem... Sen blev det friösren, klippning och nya slingor. På kvällen åt jag först middag med familjen, sen kom en katt och klöste på dörren, jamade och vägrade gå så då tog vi en kvällspromenad och bärde tillbaka den till ägaren. Sen kom Madde över för en mysig sleep over och idag joinade Mary för att göra reklamfilm. Den blev så jävla grym! Nu har jag tänt mina ljus som luktar äppelpaj och ska begrava mig i psykologi innan det är dags för träning. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback