upplands väsby 29/10


Tävlingen började med street så behövde inte vara där förrän halv tolv. Bytte om och käkade lunch där innan det var dags för direktfinal i paren. Det blev kaos, vi började olika för musiken var sjukt oklar, alla hamnade i en klump så det var jättetrångt och jag har nog aldrig känt att det gått så dåligt efter jag dansat någonsin. Jobbigt att inte kunna känna att man gjorde sitt bästa, pga sånt man inte själv kan påverka. Vi slutade 4 av 5, vilket sög, men Bea & Carro kom etta så stort grattis till er tjejer! Sen fick vi vänta i flera timmar innan singeln drog igång. Det var 11 stycken med i min klass så det var direktsemi. Jag gick inte till final och slutade 7/9 av 12. Sen när jag skulle packa ihop och åka hem var mina Converse borta som pricken över iet. Letade överallt och till slut fick Hanna syn på ett par som stod gömda under ett lagledarbord och det visade sig vara mina. Att jag fick tillbaka mina stulna skor + att Cimon från Paradise var på tävlingen var nog det enda positiva på hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback