andra juni

Gick upp strax efter 6 imorse, cyklade till jobbet och var där i ungefär 1,5 timme. Har precis kollat på Håkans spelning från Cirkus och nu sitter jag och fixar med ny (egentligen gammal men har inte haft tid, hehe) musik till min mobil/iPod. Dampar dock på YouTube-convertern... Snart blir det gratis testmånad med Spotify Premium, yes. Om ett tag ska jag in till stan och träffa Klara, sjukt längesen vi träffades så det blir kul. Idag åkte la familia ut med båten, de ska segla till gotska sandön och jag är ensam hemma hela helgen. Wiho! ♥


Kommentarer
M

Ladda ner en massa sommaaar musik till Barran, har grymma ipod/phone högtalare som jag tänkte sno från min brosha ;)

2011-06-02 @ 14:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback