trettionde april

Hade bara en lektion igår så efter den åkte jag och Madde till soliga Kungsan där vi satte oss bland de blommande körsbärsträden med varsin glass. Så fint och alla söta barn som försökte samla rosa blomblad i vinden - åh. Följde med en snabbis till Globen och såg halva bröllopet på Iphonen på tvärbanan och halva när jag kom hem. Gud vad Kate var vacker! Chillade hemma och efter middagen tvingade jag med mig J & R på en skum men dock väldigt mysig konsert med bland annat Lars Eriksson inne i stan. Efter det blev det fika på Café 60 (ogillar verkligen det caféet mer och mer) där även S joinade. Idag ska jag springa, städa, plugga, måla naglarna och lite annat viktigt och ikväll blir det valborgsmiddag hos Julia! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback