skövde 9/4

High Quality Iphone-bilder...

Bussen gick halv fyra på fredagen. Vi stannade och åt på något värdshus på vägen och kom fram till hotellet i Jönköping vid sju/åtta-tiden tror jag. Hade ont i halsen hela resan som bara blev värre under kvällen så gick och lade oss tidigt. Vaknade med ännu värre halsont kvart över sex och gick ner till hotellfrukosten. Bussen från hotellet till Skövde gick sju och jag funderade på att stryka mig men bestämde mig för att köra i alla fall. Så när vi kom fram till arenan sminkade vi oss, bytte om & värmde upp. Singeln var först, det var två normaler (!) och jag gick vidare en gång. Fick ett kryss i andra normalen också och hamnade på 14/21 plats av 39. Är faktiskt väldigt nöjd! Ida kom 7/11, fick prick och gick upp i Star! Helt sjukt duktig parkompis man har. I paren var det en normal innan semin och vi gick vidare! Semifinalen gick inte så bra för det var helt sjukt trångt och svårt att dansa. Vi fick bara ett kryss och hamnade precis utanför final, plats 8/11 av 17. Helt okej, men är inte direkt nöjd. Men det gick bra för många andra, Carro kom tvåa och Helena kom upp i guld! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback