elfte juli

Oj, inte alls hunnit skriva här sedan jag kom hem! Vi hade världens bästa vecka i Marbella med sol, bad, härliga middagar, drinkar och fest. Längtar verkligen tillbaka hela tiden. Sen dess har jag jobbat torsdag-söndag och hunnit med en liten utgång på lördagen med kära ex-klassisar. Träffade även på Julia på Sommar vilket var grymt kul och avslutade kvällen på donken. Nu har jag precis kommit hem från Rebbes land där jag varit i tre dagar. Vi har bara softat, kollat serier, läst tidningar, bastat & badat (årets första dopp i Sverige), spelat spel, plockat smultron och ätit massa god mat. Precis som det ska vara när det är sommarlov! Fick mig verkligen att längta till nästa vecka då jag ska ut och segla med familjen. Men först väntar tre jobbdagar. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback