tjugosjätte oktober

Dansen i måndags gick faktiskt helt okej ändå, psykologiprovet är över och historieinlämningen uppskjuten! Allt känns mycket bättre och nu är det bara en vecka kvar tills jag & J drar till Berlin (så taggad!) och bara två dagar till höstlovet. Imorgon får jag se hur mycket jag pluggar hemma, måste ju ändå åka in till skolan för att göra provet jag missade förra veckan. Sen på fredag fyller Madde 18, så då blir det födelsedagsmiddag hos henne! På lördag är det tävling som slutar vid 22 (skönt att den är nära iaf) och jobb dagen efter mellan sju och tre. Kom på att jag fortfarande inte skrivit om förra tävlingen så har gjort det nu, här kan ni läsa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback