falun 12/11


Bussen gick fredag eftermiddag och när vi kom fram blev det tacobuffé följt av idolmys på Helena & Karros rum. På morgonen åt vi hotellfrukost och åkte tidigt till hallen där vi sminkade oss, bytte om och värmde upp. Paren var först och jag och Ida gick vidare till final vilket var jättekul! Slutade 4 av 12, alltså en ynka plats från prick och pokal. Så nära och så irriterande! Sen var det grupp och jag åt lunch här någon gång och efter det var det dags för singeln. Det var två normaler innan semin och jag gick vidare en gång. 11 stycken gick vidare till semi och jag slutade på en 12/22 plats av 36 så är ganska nöjd ändå. Tävlingen slutade sjukt sent, så bussen var tillbaka vid dansskolan runt tvåtiden. Hur som helst en rolig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback