tjugonionde maj

Äntligen hemma igen, har varit lite all over the place de senaste två dygnen. I fredags hade jag mitt sista prov i hela tvåan och sen blev det fika med M&M innan jobb på Gateau. Hade en lugn fredagkväll med hemlagad pizza och film vilket kändes superskönt. På lördagen blev det först bröllop i Gustav Adolfskyrkan (så fint!) och sen möttes gänget upp för att fira Rebecca. Vi åkte först till Fridhemsplan där vi överraskade med en privatlektion i poledancing så det var vi sju tjejer + en grym lärare som snurrade runt pålar... och det var så jäkla kul! Idag har jag dock träningsvärk överallt. Efter det åkte vi hem till Julia där det blev middag, tårta och massa skratt. Jag och Elin sov över och käkade riktigt god frukost imorse innan jag & J drog till jobbet. Jobbade 13-20 och nu är jag finally home. Ska läsa Blondinbellas tidning och äta lite mer tårta nu (hehe), sen blir det kanske något avsnitt av GG innan jag somnar. Riktigt bra helg! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback