tjugofemte maj

Hej kära vänner. Igår jobbade jag både innan och efter skolan och fick vara med på ett stängningpass. Fick med mig massa bullar, frallor och cupcakes hem som annars skulle kastats - bästa jobbet! Nånstans där emellan hann jag också följa med Mary som skulle ge blod (duktig tjej!). Idag hade vi geografiprov och sen avslutades dagen med att jag fick reda på mitt betyg i Matte C - jag säger bara glädjerus. Sen jag kom hem har jag kollat GG och nu ska vi strax åka in till stan hela familjen för att äta på restaurang. Mina föräldrar firar 15-årig bröllopsdag! Imorgon har vi inga lektioner och på fredag bara ett prov och sen slutar vi. Allt går fett bra nu! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback