tjugoandra maj

För det första: stort grattis till finaste Rebecca som fyller 18 år idag! För det andra: förlåt för min frånvaro här at the blogg, förstår att det varit frustrerande. Har inte haft tid på grund av konstant matteplugg inför nationella i fredags. Det gick ganska dåligt men nu är det äntligen över! Fredagkvällen spenderades på restaurang och igår var det dansuppvisningar på Dieselverkstaden med repertoaren. Vi träffades redan kvart över sju för att repa så ni kan ju gissa hur trött jag var. Föreställningarna var klockan 4 och 7 och det var så otroligt roligt att dansa våra koreografier på scen. De är sjukt bra och vår danslärare är bäst. Efteråt kom folk vi inte kände fram och typ öste beröm över oss! Så sjuk känsla när främlingar säger så fina saker, man kan inte riktigt ta in det. Åkte därefter hem kommunalt med bara ben målade med svart färg i olika mönster. Idag har jag chillat fram tills nu, får se om jag åker in till Grönan sen för Childhood-dagen där bland annat Veronica Maggio och Darin uppträder. Sedan står middag hos det numera myndiga födelsedagsbarnet på schemat för ikväll! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback