SM göteborg 14/5 - 15/5



Tillbaka i Stockholm igen
, så tänkte skriva lite om helgen. Är allt som allt riktigt nöjd med SM! Vi kom dit på fredagkvällen och på lördagen var det dags för singel. Fixade hår och smink hemma hos morfar innan jag blev avsläppt vid Lisebergshallen. Sen hann jag inte mycket mer än att byta om och värma upp innan det var dags för första ronden. Jag gick vidare två gånger och kom till semifinal! Vi var 11 stycken i semin och 10 skulle få prick så när resultaten sattes upp i slutet var det sjukt nervöst. Men jag kom 9/10 (delad nia) av 49 så jag fick prick! Blev så jävla glad!

Ida gick vidare en gång i singeln också, första tävlingen i star så det var ju grymt! Vi fick lite tid över under dagen så vi gick runt lite på Liseberg också (vi hade gratis inträde) och jag & Bea passade på att åka Lisebergsbanan en gång. Väldigt regnigt men kul!

På söndagen var det först grupp och sen par så jag slapp stressa på morgonen. Idas grupp kom ända till final och slutade på plats 6 av 23. Det är sinnessjukt bra för att vara A-klass så jag blev jätteglad för deras skull! I paren hade vi våra nya dräkter (som dock inte är klara, vi ska ha ärmar till toppen också) så vi var riktigt taggade. Vi gick vidare två gånger, först till semi och sen till final! Riktigt kul, för det har ju inte gått så bra förut. Sen vid prisutdelningen kom vi dock sist i finalen, sjua av 16, men jag är nöjd ändå! Alla i finalen fick ju medaljer så vi missade ingen pokal iaf, haha.

Efter prisutdelningen åkte vi hem till morfar, packade ihop våra saker och åkte in till stationen för att ta tåget hem. Är sjukt nöjd med en semifinal och prick i singel och en final och medalj i par, riktigt roliga dagar med fina vänner! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback