tjugoåttonde mars

Sjukt jobbig morgon. Sommartiden (!) gjorde ju att en timme gick förlorad så när jag gick upp tjugo i sex imorse var det i princip mörkt. Och det låg snö på marken. Och det var minusgrader. Kändes inte särskilt peppande! På idrotten hade vi massage och pingis, så det gjorde inte så mycket att jag glömde 50% av idrottskläderna (ändå irriterande). På hemvägen blev det stopp i tunnelbanan, just den tunnelbana som vi var på faktiskt, så där fick vi stå och hänga ett tag innan dörrarna öppnades och vi kunde gå till bussen istället. Sen jag kom hem har jag hunnit kolla senaste VD-avsnittet och inte så mycket mer. Nu ska jag öppna ett sparkonto! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback