sextonde juni

Jag har verkligen sommarlov nu. Har gått över till totalt chillax mode och gör inte mer än vad jag känner för. Igår såg jag klart säsong 4 av Gossip - åh, åh, åh. På kvällen hängde jag på Sofias nyinredda, sjukt mysiga altan och käkade kladdkaka och drack té med fina vänner. Idag hade jag tänkt sola men solen verkar inte med på de planerna tyvärr. Vid fyra ska jag hur som helst till optikern, vilket verkligen behövs eftersom mina linser är helt slut. Det behövs också eftersom jag äntligen tagit tag i körkortsplanerna och skickat in min ansökan om att övningsköra. Applåd till mig! Senare ikväll ska jag träffa mina guapas och byta bilder med varann så imorgon kan ni förvänta er en bildbomb från Barcelona! ♥


Kommentarer
Anonym

Vilken gateau jobbar du på?:)

2011-06-16 @ 14:14:00
Agnes

Den i Ålsten! Vem är det som frågar? :)

2011-06-16 @ 15:14:25
URL: http://nonecrit.blogg.se/
Agnes

Agnes, hehe, Vi dansade tillsammans i showcase på danscompagniet för något år sedan:) Ska nämligen provjobba på gateau ängbyplan så undrade vilken du jobbade på!

2011-06-16 @ 20:57:20
Agnes

Jaha! Vad roligt :) Tyvärr är det ju inte samma då, men lycka till!

2011-06-17 @ 16:23:08
URL: http://nonecrit.blogg.se/
Anonym

Tack! :)

2011-06-19 @ 11:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback