sjätte januari

Ändrat om. Tänkte att jag kanske borde ge det en chans ändå eftersom det är nytt år och... eh... så. Känner mest för att bara skriva så om ni förväntar er massa bilder kommer ni typ bli ledsna och jättebesvikna. Eller nåt åt det hållet. Igår träffade jag i alla fall M och M och åt middag på restaurang för att sedan vara snäll och göra Mary sällskap på tunnelbanan (åt fel håll) för att sedan åka hem till Madde och äta onyttigt och se några avsnitt av Entourage. Sov där och fick springa för att hinna hem och möta Julia. Vi gick och tränade på gymmet en stund och sedan gick jag hem, åt lunch och åkte till Vällingby där det inhandlades ett par träningsbyxor och blev värsta familjefesten med Disney-film på bio och allt. Nu ser jag på Victoria och Daniel som äter glass på TV av någon anledning som jag inte vet. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback