tjugoförsta februari

Igår var det söndag och jag pluggade franska, tränade, åt våfflor och lekte med småkusinerna som kom hem till oss en stund. Idag hade vi franskaprov, på fredag har vi naturkunskapsprov och onsdagen efter lovet ska vi tydligen ha matteprov. Jag kan inte beskriva hur aspkfgmjrsdsgsfhkesdk arg jag är. För det första att de ens lägger provet två dagar efter lovet och för det andra att vi fick reda på det idag, typ en vecka innan - grymt bra framförhållning. Därför har vi varit och klagat hos rektorn och biträdande rektorn och så vidare... Hade tänkt plugga hela dagen idag. Har jag gjort det? Nej. Dessutom har jag ångest för de individuella valen. För att avsluta med två positiva saker: vi har gjort klart vår dans till idrotten + mamma stickade klart min pippitröja igår. Jag älskar den. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback