tjugofemte december

I torsdags handlade jag mina sista julklappar och var på min systers pianouppvisning. Hon var så duktig! Efter det åt vi julmiddag med morfar som är här nu och jag gick en kvällsprommis med gänget. I fredags träffade jag E på dagen och myste med familjen på kvällen och igår var det julafton. Vi var hemma hos kusinerna och kollade Kalle, åt julbord och allt som hör till. Jättemysigt! Bästa julklappen var en longboard och dollar till USA. Har precis fixat en Florida-playlist och idag kommer småkusinerna hit för lite julklappsöppning! ♥


Kommentarer
Hanna

Jag och lilla Elin har idag planerat att vi (du, jag och hon) ska lära oss att åka longboard tillsammans i sommar. Jag fick en av Anton när jag fyllde år och har ännu inte lärt mig hur jag ska göra..det du! ;) Hoppas ni får det kanon i Florida!! Kram kussen

2011-12-25 @ 17:34:31
Agnes

Vad roligt, klart vi ska åka i sommar då!! :) kram

2011-12-26 @ 11:21:14
URL: http://nonecrit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback