femtonde december

Vet inte vad jag ska säga, det är så hemskt. Mina tankar går till hennes systrar och familj. Vila i frid. ♥

Skolsituationen har börjat klara upp sig och jag känner mig ganska lugn igen. Igår var det talangjakt i skolan! Skrattade tills jag grät vid vissa tillfällen, haha. Efter det blev det en tur förbi Donken innan vi åkte hem till Dag och hade roligt en stund. Sen drog de andra ut, och jag hem - så himla party att vara 17 liksom... Idag hade jag skola halv tio till halv tolv, pluggade inte när jag kom hem och var sen och kollade på Elins dansuppvisning med Julia. Elin, du var grym! Kan tipsa om att TV6 släppt PH Norge, så nu vet ni vad jag kommer göra ikväll i alla fall, hehe. ♥


Kommentarer
Anonym

PH norge<3<3<3

2011-12-21 @ 22:18:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback