tjugoförsta augusti

Var ju i stan i förrgår och fick med mig ett par nya jeans och Make up stores concealer. Sen åt vi middag på Sawadee hela familjen, kycklingspett i jordnötssås måste vara bland det godaste som finns. Igår träffade jag Rebecca en stund på dagen och sen åkte jag till dansen för första gången på terminen. Var så kul att vara tillbaka och idag har jag träningsvärk i hela kroppen, känns skönt faktiskt! Senare följde jag med Jossa och hennes syster till hennes kompis där vi chillade en stund och körde ölspelet. Sen tänkte vi dra till några klippor och träffa folk men bangade på det. Somnade efter ett trevligt nattsamtal med Julia! Idag ser det ut som jag ska träffa Sofia och ikväll blir det ett nytt försök med sommarbion och satsar-picnic! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback