trettonde april

Härligt tråkväder idag. Känns lite för grått och deprimerande för att vara april tycker jag. Hade utvecklingssamtal idag, känns väl helt okej med betygen. Förhoppningsvis löser sig allt till slut! Sen klockan ett fick vi äntligen bänka oss i aulan och se teatertvåornas uppsättning av Gökboet. Den var grym och Sofia som var med var otroligt söt i sin peruk! Gillade hallucinationerna, haha... Käkade mina favoritflingor när jag kommer hem, sen hamnade jag här lite snabbt och strax ska jag skriva ett A4 med stödord till skrivningen imorgon innan jag åker till dansen. ♥


Kommentarer
Sofia

:D tackitack sötnooooos!

2011-04-17 @ 22:45:23
URL: http://sofiaoline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback