sjuttonde april

Har haft en grym helg. Hade det mysigt både i fredags och lördags. Lite bilder från gårkvällen hos Jossa med wok, prat, musik, godis och film kanske kommer om ni är snälla (läs: om jag orkar). Har sovit extremt mycket i helgen, idag gick jag inte upp förrän tolv och började dagen med frukot på vår soliga altan. Sedan cyklade jag och familjen till Vällingby. Handlade bland annat två nya par skor till mig, springskor och Converse, och fikade på en uteservering innan jag åkte vidare till dansen där jag och Ida tränade i en timme. Sen cyklade jag hem igen (går fortare än tunnelbanan, extremt värt) och nu sitter jag här och lyssnar på min GLAD-playlist som håller på att fyllas på med massa härliga, våriga låtar! Hehe, överpositiv tjej. Kan kompensera med att jag ska jobba klockan 8.30 imorgon... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback